NEEEEEEEEW MOOOOOOOOOOOON!

NEW MOON IKVÄLL BABY! Tonight blir det dreggeldreggel framför bioduken ;)
ÅÅÅÅÅH! vad jag har sett framemot detta :D
Folket som ska joina och uppleva samma, förhoppningsvis, lycka är : Max, Ramtin, Tiemo, Emil, Elsa, Nelly, Elin, Daniel och Jimmy. Och, kära läsare, notera att det är fler killar som går än tjejer :OOO Min teori lyder så här; Antingen så vågar de bara inte erkänna att de faktiskt diggar Twilightsagorna eller så är de så omegasmarta att de fattar hur många kärlekstörstande tonårstjejer som kommer vara där! Humm....

Jäjä. Nu ska jag ääääta sedan drar jag iväg på äventyyyyyyr :DDD
Oj. Och btw! Jag har kramat typ 90 pers idag :)) gr8 day!

Kommentarer
Postat av: FeliciaFilleFlisan

ja kramat 90 pers är inte många som gjort, iaf inte på 5 min :D, men det har jag!!!! xD

2009-11-27 @ 21:43:34
Postat av: Max (vem annars?)

Alltså, jag gick bara dit för att haffa guzzar, så att alla vet (a)



Ovan har du en av bloggarna jag snackade om idag btw ;B

2009-12-01 @ 17:55:34
URL: http://mauritzz.blogg.se/
Postat av: Erica Guldbrandzén

sv: men käften jävla mens barn!

2009-12-02 @ 21:31:15
URL: http://fightforme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0