mkt tiemo :DDD

Jösses gudars himlarns! Jag har en hel lista på saker som jag ska "nämna på bloggen" denna afton. Tänk om jag inte kommer ihåg alltihop...

Dagens vän som tydligt visar att han ställer upp i vått och torrt (typ bokstavligen xd).
Priset går till Tiemo Schramm!

Therese: Tiemo, du hänger med och köper tamponger right?
Tiemo: Javisst, jag har ju all tid i världen! ;)

Tiemo får också priset: "Första mannen som medverkat i ett utav mina tampongköp". Bra jobbat Tiemomannen :D

Han (Tiemo) ska la även nämnas för att han erbjöd mig sitt röda fint polerade äpple :D

Idag fick jag en grymt stor droppe på axeln :O

Det VAR en helt okej laxsoppa i skolan. Eller hur Ramtin?

Nej sjutton, jag kmr inte på mer saker...

JO, Ebba -( :DDDDD <33333 ) (yyyy)  ;)


de nämnda pojksen ;)


Alltså checka in droppen :O halva tröjan blev ju för farao genomskinlig!
Nej, men typ iaf xd

Gött på folk!







Kommentarer
Postat av: fannyyyyyyy

tiemo slutar aldrig att imponera :D<3

2009-11-05 @ 21:35:12
URL: http://fundf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0