livade(HÖHÖ)lördan

Urk sicken seg lördagsafton... Tanken var från början att ett gäng skulle gå på bio men som ganska ofta är folk (ink. jag) galet dåliga på att planera och blir därför väldigt opeppa, så allt slutade med att det inte blev någon bio. Istället har jag suttit hemma och pratat med Robin i telefon - vilket iof har varit AASnice och givande. Vi har till och med kommit på en plan som ska hjälpa oss att finna kärleken - Love it! :DD Dock dog hans mobil och nu sitter jag här i min ensamhet...xd

Så, vad har jag gjort denna dystra höstlördag? JO! jag har varit i Farsta och checkat "Fars-da" (fattar ni?- Robin gört iaf!) -present. Och i och med att min käre pappa inte läser min blogg kan jag glatt tala om att vi fann en snyggsnygg jacka (lite Edward Cullen-style) i den första affären vi gick in på. Gött.
Själv införskaffades en jacka och ett par skor :DD Ännu göttigare xD
OH! Idag såg jag ett par galet fina ögon. De satt på en söt kille (a) thii

PUNKT


(sötkille_93)
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0