hurra hurra hurra för Fredriiiik

Deeeeeeeet är onsdag! Men inte vilken onsdag som helst. Denna dag är nämligen min gode vän Fredrik Välmes och hans syster Jennys sextonde födelsedag :D G R A T T I S guys <3

Idag fick jag ett litet klagomål om att jag inte nämner Maxan och Ebbamull i min blogg. Så jag tar mig nu i kragen och skriver till er varsin text ;)

Ebba Bagge :) punkt 1. Fett häftigt namn. BTW lixom. Har inte riktigt tänkt på det, men jösses. Det är en såndär sällsynt klang på det. Häftigt! (mummlar för mig själv: "Ebba Bagge" - jo, det funkar riktigt bra (yyy))
2. Ledigt ("lätt" med andra ord) min närmaste tjejkompis i klassen som är så otroligt snäll hela tiden. Och glad för den delen :D
3. Och killar in tha house! Hon är inte bara söt som socker inuti. En smal, blond tös med supermodellben. Det är en utmärkt beskrivning på Ebba .)

Max Sonebäck :)
Det var DU som klagade så nu vettuu.. ;) Maxan är som en lugn ljummen vind som sveper genom kropp och själ. Han är alltid, (oftast mot Ramtin d:) oförklarligt snäll.
Smart är bara förnamnet.
Han bryr sig om andra och får mig alltid att tänka bättre om mig själv. En riktigt peppboll med andra ord.
Och här! bland det bästa :D - han gillar Disney :O C O O L I N G. Love it!

På fredag ska jag se New Moon. It´s going to be awsome :D
På lördag ska jag hundraprocentsäkert träffa Välme :D
På söndag ska jag leta jacka med Grek :D och då kära vänner. Då kommer snön komma. Robins jacka kommer nämligen ha en magisk snökraft. Äntligen! säger jag bara.

-här skulle det egentligen vara feta bilden på Fredde men jag sitter vid fel dator. SNYFT! Ni får helt enkelt tänka er en mörk snygging i sina bästa år ;)-

over and... justdet! OUT

Kommentarer
Postat av: Erica Guldbrandzén

Sv: Första snälla kommentaren till din syster! (y)<3

2009-11-25 @ 20:55:07
URL: http://fightforme.blogg.se/
Postat av: Max

Awwww vad gulligt av dig Tess :)

2009-11-25 @ 22:21:27
Postat av: kommenterarn för varje inlägg

vad kul, vem ska du se new moon med? du kommer gilla den mucho, haha :D :D

2009-11-26 @ 11:33:22
Postat av: Erica Guldbrandzén

Hej! :)

Jag är med i veckans blogg hos http://vmk.blogg.se och det skulle vara jätte snällt om du kunde rösta på mig! Jag är nummer 2! :)



PUSS

2009-11-27 @ 09:17:38
URL: http://fightforme.blogg.se/
Postat av: Ebba

åååååh vad söt du är! blir ju alldeles varm och generad hihi <33

2009-11-30 @ 13:03:31
Postat av: fredriiiik

NEMEN det suger att jag inte läser bloggar (!) hah tack sötaste therese ! du bangade ju totally på at träffas på lördagen vad är det för shiiizz ?

2009-12-09 @ 17:51:58
URL: http://fatpeople.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0