en månad t juuuuuuul. så kul :DDD

Tjenamorsen :DD Temavecka i el school - SUUUPERCHILL!
Hum..? Jösses det var ju år och dagar sedan jag bloggade, vad ska jag nu uppdatera med... vad kommer jag ihåg framför allt d:
Jo! I helgen var jag sick. Så sjuk att jag lyckades mata mig igenom sju HELA filmer. Gott folk, det är bara en äkta soffpotatis som kan klara något sådant .) Så här får ni en betygslista på de spanade rullarna:
- Knowning. 5½
- Flickvänner från förr. 4
- Vad kvinnor vill ha. 5
- Brokeback mountain. 7
- Åter till Coldmountain. 7
- Training day. 6
- Wallander - prästen. 3

Sådär. Nu har ni fetaste filmlistan med rankningsbetyg - varseegod d:

Eh... nu ska jag duscha. byebye miss america bye.

 C Ya


Kommentarer
Postat av: klasson med stort K

jag gillar bilderna <33



hahah äkta soffpotatis!!! vad härligt det låter dock, jag gillar film ;)

2009-11-25 @ 16:44:00
URL: http://snabellery.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0