ej klarissimo ännu..."/

Hopp. Nepp. Precis som jag befarade. En hel del spanskagrammatik kvar. Suck! Men senast om en timme MÅSTE jag vara klar, annars förmultnar jag..

Oh, glömde tala om att jag och Ebba ROCKAR FETT på badminton. Alltså, när jag säger rocka fett så menar jag verkligen typ hardcorefettttigt! Galet grymma var vi ;) (y)

Elsa, Elin och Robin kom t Sjödal idag - igen :D Det börjar bli liiiite genomskinligt nu mina vänner. Att ni vill gå där med mig alltså d:  Nejmen det var göttgött :D, dock hann vi bara hälsa på varandra för sedan skulle jag, som duktig student, gå på en frivillig extra kemilektion ;)... okej nej. Genomskådad. Jag gick för att jag är dålig. Jag kunde inte det vi borde kunna vid det här laget, men nu har det lossnat. Greeeat!

Jösses, nu måste jag fortsätta plugga. Önska mig lycka t (aaa) <3

Over and ooooout!


summerpic. <3


Kommentarer
Postat av: Erica Guldbrandzén

gör jag inte alls, prutt

2009-11-04 @ 22:08:16
URL: http://fightforme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0