P!NK IS (ALMOST) IN THA HOUSE BABIE!

Heejsanhoppsan i våtdräkten! :D Hur rullar livet? Själv har jag ont i huvudet, fryser och känner mig allmänt seg. Men dessa obehagliga känslor är endast fysiska, mitt psyke å andra siden mår prima ;)
Dagens första höjdpunkt hägrade sig då Ebba glatt påminde mig om att det var film på spanskan och att spanskalektionen på torsdag är inställd, vilket är lika med en skönskön sovmorgon till elva :DD
Dagens andra höjdpunkt var då Max återigen fixade fram vatten åt mig. Sicken härlig vän jag skaffat mig <3
Tredje höjdpunkten skulle visa sig vara något barnslig. Spanskafilmen vi skulle se var nämligen "Hitta Nemo",-den bästa animerade filmen ever!
Efter lektionen så träffade jag Robin (fjärde h.p). Det var asnice. Vi gick hem till mig en kort stund och kollade snabbt igenom gamla skolkataloger. Och helt ärligt. Robin var världens sötaste pottfrilleunge ;))
IMORGON ÄR DET PINK SOM GÄLLER. *LYCKLIG*


(en liten kik på min nya jacka ;))


Kommentarer
Postat av: Erica Guldbrandzén

HETING!

2009-11-10 @ 23:20:43
URL: http://fightforme.blogg.se/
Postat av: Erica Guldbrandzén

Sv: Fuck heller, Foki wannabe me. <3

2009-11-12 @ 22:18:48
URL: http://fightforme.blogg.se/
Postat av: Jasmine från klassen :)

hejhej ! :D vilken fin blogg du har :) och guu vad kul det måste ha varit på pink ! :)

hoppas du får en bra helg ! :D

2009-11-13 @ 17:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0