heyhoo

Tjenamorsen! Jag har ont i huvudet och i armen - ja, jag har tagit fläsksprutan och jösses måste jag säga! vad ont den gjorde att ta. Inte ok! Idag var kemiprovet inställt. Skönt.
Helgen var en riktigt seg en. Fredagskvällen startade upp och avslutades med att jag satt barnvakt åt tre söta små flickor. Vi tittade på Pippi Långstrump (inget mig emot xd), lekte häst, café, kurragömma, tittade på bokmärken och gossedjur och la cirka en miljon pärlplattor. Hehe. OCH! höll på att glömma det viktigaste. Jag bytte min första blöja på någon :O Inte illa huh?
Lördagen och söndagen betod av plugg och filmer + glass. Det var ändå rätt så myyys.
(Allt som är skrivet innan detta skrevs igår. Var dock för trött och lat för att lägga ut det då d: )
EH... och nu orkar jag inte skriva något över huvud taget xd

pöööss


sxy giiirls


Kommentarer
Postat av: Klara

sexiiiiiiiiii

<33 toooooppenkväll det var hörru



och förresten-

bli bra efter sprutan!!!! <33

2009-11-21 @ 10:26:53
Postat av: svensken

hahah gjorde det så ont ? :)

2009-11-24 @ 20:34:14
URL: http://svenskenochemot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0