härligaste dagen på länge <3

Tjabba allihopa! Troligtvis har minst både Elsa och Klara skrivit en hel del om denna dag, men jag struntar blankt i det och ger ut min egna lilla version. Dagen startade med mulet väder med lätt blöt snö - inte det vi vill ha nu då våren är mkt efterlängtad. Slöjdlektionen skulle man kunna jämföra med en seg kola. Alla, dvs jag och Klas :P, var ovanligt "inte-på-G" vilket är mucho ovanligt. Dagen fortsatte med ett niceigt soförhör på andra världskriget som innebar tänkande och skrivkramp. Dock hade vi nu börjat bli oss själva då kräftan Robin klev in genom dörren och spred sitt glada humör till alla i närheten - kul att ha dej tillbaka! Efter lunchen så var mitt vanliga jag helt återställt - om inte ännu gladare. Vi fick nämligen våra efterlängtade skoltröjor. Ödet hade då även bestämt sig för sol och hela svensklektionen gick åt till att fotografera och skratta med klassen ute i det fria. Detta väckte otroliga vårkänslor, och gav oxå ett lite sprucket hjärta då vi alla snart kommer skiljas åt. Tillslut tog svenskalektionen slut och vi begav oss till biologin i våra nya tröjor. Biologin, som jag nämnde igår var väldigt intressant, men idag... det var bättre än intressant! Hela klassen, iaf jag,Klas, Elin och Elsa var så inne i vårt arbete att vi jobbade övertid utan att märka det!
Efter skolan åkte jag in till stan för att sjunga med Mr Daniel Gidlund. Det var SOM VANLIGT hur majs som helst. Jag fick även en ny låt att träna in - My love is your love. Superhärlig!
På tåget hem satte jag mig bredvid en kille i min ålder som hade en stil som var mkt coolio. När jag väl hade börjat vänja mig vid hans utseende så chockar han med att ta upp ett prinsesspel ur fickan och börja spela. - Det var väldigt nära att jag började skratta, vilken cooling alltså!
Nu sitter jag vid datorn och gör tappra försök att ta emot och skicka bilder till E&K. Det går sådär..så vi får nog fortsätta någon annan gång skulle jag tro.
Entligen hade jag nu en story att berätta! ååå, och nu kom jag på att den inte är slut :O! Imorgon är det nämligen så att vilka om inte alla i Crillans mattegrupp har sovmorgon och börjar tjugo över nio!!! Vilken start på dagen det kommer bli :D
Imorgon ska jag även träffa en mkt gammal vän till familjen som jag inte träffat på typ fyra år. Det ska bli super.

Hare bra, för det har jag <3

Jag bjussar på lite bilder som ingen annan redan lagt ut!


Mi y Elsa <3


Timon visar sin nijasiga "BRUUUNA" mage, medans Elsa visar att men fortfarande kan hoppa utan ben!


här har ni våra baksidor ;P..


..och våra framsidor. SNÄLLA - lägg märke till hur vi står, hjärtform eller vad ?!?! :O :D <3

Kommentarer
Postat av: gissa vem x)

visst gör jag stavfel ibland. men att stava äntligen med E - det är ju riktigt pinsamt !!!! Förlåt för det!

2009-03-05 @ 22:24:14
Postat av: nattah

fina klasströjor, men vad står det på dom? ^^

saknar dej thessan <333

2009-03-10 @ 00:14:06
URL: http://naleisha.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0