en härlig sommardag <3

OJOJOJ!!!! tre "oj" för 1. oj vilket najsbajs väder det var idag - änligen är sommaren här! 2. oj vad jag har cyklat!, som en galning upp å ner för hundratals backar ;P 3. oj, vad mtk som har hänt denna dag.

strax före tio smsade min käre vän robin och frågade om jag var vaken. självklart hade jag som vanligt varit uppe med tuppen så jag skickade glatt tillbaka - sååååklart!  några miuter senare sitter självaste robin i en solstol ute på min tomt. han var hemma hos mig å snackade och åt banan ;), plus det viktigaste!, han lärde sig hur jag sminkar mig x)
lite över tolv så drar vi våra bruna kroppar ner till centrum, där fixar JAG i lite luft i mitt cykeldäck och så bjöd robin mig på en chokolatemilkshake - mums!!! därpå mötte vi upp elsa, nelly, felix, william, wille, scheppe och jonas och så stack vi till gömmarn. det var verkligen inte så varmt som man kunnat tro denna härliga dag, men majoriteten av oss badade faktiskt. eloge till dom!
efter ett par timmar så drog alla killar så, väldigt logiskt, kvar var vi tjejer xP vi hade det jättemysigt. solen kom fram och vi låg å tittade på molnen.
vi skiljdes sedan för att återigen någon timme senare kunna träffas. jag, elsa, robin å nelly drog då återigen till gömmarn, och OJ (ett till oj) vad fint det var - en underbar solnedgång<3
när solen gått å lagt sig drog vi till KB å tittade på när folket spelade fotboll ;)

Bilder ;


söta robin, och båda har självis TVÅ sugrör var för det är coolast B-) <3


girltime :) <3


fiiinaste solnedgången <3 så sommrigt å härligt! <3


love yaaaaaaa ´tullis´<3


så fina <3333

TACK Å HEJ <3 - imorgon ska det tältas! :D <3 (och hoppas, right?) <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0