pepparkakshus och klassrumskärlek

JÖSSES AMALIA!!!!!!!!!!!!!!! Jag är i chocktillstånd, minst sagt. Och ni som inte förstår varför... nej! man borde förstå varför ;) Jag loggar in och ser att en liten mus smugit sig in i råttboet (min blogg) och delat med sig av sin ostbit. MEN! samtidigt har musen ändrat min design... eller ja, inredning i boet. Jag är i chock! HAHAHA. Fast det är fullt okej. Jag tänker inte ändra tillbaka förrän jag får en riktigt omegasnygg outfit på min blogg ;D *hint-min-systers-kompis-hint*
Tack min tomtenisse för det fina, djupa inlägget. Det var en riktigt nice surprise ;)
Jaja, nu.. back to business.
Kära vänner. Förlåt mig för att jag plågat er med långa nattsfunderingar, svåra ätstörningar och koncentrationsproblem. Jag förstår ju att mitt hemlighetsmakeri angående det omtalade mästerverket - pepparkakshuset - får er i obalans. Så nu smäller det! Huset kommer upp på bild. Just i detta ögonblick.




god jul på er! i förskottttttt :D

Oh, och nu kom jag på en annan grej. En mkt mkt mkt lustig sak hände nämligen på väg ut från klassrummet efter svenska lektionen.
Svenskalektionen är den första lektionen på måndagar och som vanligt när vi börjar klockan åtta så var Ramtin försenad. Därför gav jag honom en ordentlig smäll på käf... (nej nu la jag in ett skämt bara för att det passade in. -back on track) Därför gav jag honom en ordentlig bamse/godmorgonkram. Vår magister Tomas kommer då fram och frågar:
"Hur många kärlekspar har ni i klassen? Är NI ihop nu?:O"
- allåh, måste man vara "ihop"(-gillar det ordvalet till folk som är 16 år) bara för att man kramar varandra?
Jag svarar lite genant och fnissigt att "Nej, Gud nej det är vi inte!"
Ramtin blev tydligen så upprörd utav frågan att han stack därifrån snabbt som vinden i Pocahontas.
Cirka två sekunder senare kommer Max och ställer sig bredvid mig.
Samma lärare:
"Men NI två är väl ändå tillsammans? :O"
.....MANNEN GE DEJ!
Visst för att det är svårt att tro att jag är singel, men snälla... (nej, nu lät jag super ego - men det var också bara något som passade in xp) 
Okej, detta var roligare i verkligheten. KULKULKUL!

pöööööösssss
 

Kommentarer
Postat av: Klara

det bästa med detta inlägg, förutom att se det übersnygga!!! pepparkakshuset och få höra din röst, nästan iallafall, och att höra om din vardag-

det var att ramtin stack som vinden i pocahontas!! <3

2009-12-15 @ 10:35:11
Postat av: musen i råttboet!

Tack kära tomtemor för alla väl valda ord <3

2009-12-15 @ 16:08:03
Postat av: Felicia

Hahha och det missade man... hahaha tomas asså... <3

2009-12-20 @ 22:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0