hoahoaaaaaaa

God morgon. Eller är det på tiden att säga "dagens"? Jo, klockan har ju ändå slagit tolv.
God dagens!
Jag startar upp inlägget med tre allmänna glada gubbar. :D det är lördag! :D igår snöade det! :D det är bara en vecka kvar i skolan!
NU var det klart. Sooo, let´s börja babbla på om mitt liv.
I torsdags var Robin på Sjödal och provade på NVBE-klassen. Det var nAjs!
Igår gick starten för vinterns märsterverk, FETASTE pepparkakshuset håller nämligen på att byggas i mitt hem - utav mig :D och gott folk, det är SVÅRT att bygga hus av pepparkaka. Ni ska få se el resultato när det är klarissimo (aaa)


snart är julen kommmmen. btw, notera min manliga style.
(kollar sjäv på fotot)- och med manliga stil menar jag typ mina byxor, inte det fåniga leendet. thi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0