hej.

NUUU kära vänner känner jag att det är dags att skriva några rader om mitt liv igen ;) Det har varit en lång och skön helg. Längre och skönare än vanligt må jag till och med säga. Idag var nämligen alla "icke-göra-omprov-personer" lediga från Sjödals korridorer. Jag har istället ägnat mig åt att plugga och lyssna på musik. Senaste sångfågeln jag har förälskat mig i är Justin Bieber. Världens cutiepie med en änglalik röst!
Andra äventyr som underhållit mig denna helg är;
- i fredags var jag på Huset med en massa härligt folk. Jag kände mig dock inte överdrivet välkommen pga. vissa... påhopp (aa) d: Men det var naaajs.
- lördagen startade upp med fika med Klara. Musik med Klara. Hej då Klara. Middag med Sophia. Julpyssel och bakning med Soffans familj och min moder - grymt GOS.
- söndagen. Jag chillade GALET med Grek i stan. Det var hur trevligt som helst,- något vi borde göra oftare om jag får säga mitt :D
På kvällen åkte jag y mi familia till mina älskade morföräldrar och åt sliskigt god pizza <3 Senare kollade jag på "Jakten på lycka" med Will Smith, en mkt vacker film!
OVER AND OUUUT


Glasssssssigt värre :D, glasyrigt åtminstonde!


<3

Kommentarer
Postat av: juice power

that kid is adorable!!! such a cutiepie

2009-12-07 @ 21:56:47
Postat av: Feeet Jakob

Nämen oooj, vilken fin blogg! Lite bra mycket rosa kanske, men det får man taa <3

2009-12-08 @ 18:46:23
URL: http://fatpeople,blogg.se
Postat av: Soff

Jag älskar att släden nästan ser proffsig ut på bild:)))

2009-12-09 @ 13:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0