GOOOOOOOOOOOD JUUUUUUUL!!!!!!!!

Jag lyssnar på Petter. Jag blir allmänt glad av Petter. Ännu gladare blir jag när jag tänker tanken: 'Jösses, imorgon är det julafton!' - YEY De första lovdagarna, dvs de senaste dagarna, har varit fulla av avslappning och allt annat än plugg (vilket ALLTID är bra!) I fredags var jag hemma hos Tiemo och tittade litelite film och gosade. Fast alltså, det var ju inte bara jag och Tiemo, missförstå nu inte - hehe, både Erik, Fredirk och Max var med ;)
Jag har även varit inne i stan med Elsa och Robin. GALET jätteskoj att vara bara vi :D Vi stötte även på typ hälften av alla vi känner, men framför allt Klara och Alice. Ja gott folk, Judas - Alice, är back in Stockholm (H)
Jag har också jobbat i Farsta med Klara och annat härligt folk. Vi har stått och slagit in julklappar och delat ut pepparkakor,- ett sådant nöje må jag säga. Idag var även mitt telefonnummer eftertraktat. Men profisionell som jag är, tackade jag för förfrågan och sa nej.
Just nu väntar jag på att lussebullar ska jäsa klart så att de kan gräddas i ugnen och smarra till sig :D

öhm.. Hej då! och viktigast av allt - GOD JUL ALLA AWSUM MÄNNISKOR. puuuuuusssssS i julsockan <3

(jag har inte ens en blid t detta inlägg ,- snyft)

Kommentarer
Postat av: Max

Uppenbarligen var du inte tillräckligt professionell för att stava rätt till 'professionell' ser jag, höhö.



Trevligt hjul på dig förresten ;-)

2009-12-24 @ 13:51:49
Postat av: Erica Guldbrandzén

goooo jul (:

2009-12-26 @ 12:57:00
URL: http://fightforme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0