Ett litet gästinlägg (väntade ni er inte va?)

Historien tar sin början förra ... Tisdagen! Jag, hade precis haft min kemi, och var på väg mot Tiemo Tysk. Utanför byggnaden stod Therese och Ramtin och grubblade över kärlek. Jag hälsar, och det hela mynnar ut i ett samtal lika trevligt som en kopp svart te under en god film. Helt plötsligt, som en ninja som hugger sitt byte, haspar jag ut mej lösenordet till min blogg. Ett litet "hoppsan-moment". Och Therese vill inte vara sämre hon, så hon haspar ut sej lösenordet hit! Och det var det, pretty much!

Mitt namn är Ruusa. Jakob "Waffles MacTaco" Ruusa. Jag är novis-bloggare på fatpeoples blogg. Och jag skrev detta mer för att glatt överraska folk. Och för att ta bort allt det där rosa! Och så hade jag hiskeligt tradigt nyss... jag är en hemsk människa, jag vet! :D

Kul lek! Gissa Thereses lösenord!
Ledtråd1. Det är inte "uggla"
Ledtråd2. Inte heller "ballongfärdsrabbatttalong"
Ledtråd3. Om ni tänker er Theresa framför er. Och ni två pratar om husdjur. Plötsligt säger hon att hon alltid har gillat Estniska Råttor, även kallade elefanter här i Sverige. Ni säger att "är det inte svårt att ha en elefant som husdjur?". "Nejrå" svarar hon, och ger exempel på vad elefanter äter under perioder med svår torka. Du blir chockerad över hur mycket hon kan om elefantföda. Det du svarar!

är inte lösenordet.

Lycka till

Njä, nu har jag tagit upp för mycket tid. Summa sumarum, och sensmoralen av vad det jag skrev om var:
http://fatpeople.blogg.se är bloggen ni ska läsa om ni bara ska läsa en blogg i år. Vilket ni inte ska, ni ska läsa dfenna också. Men mest min!

Färdighackat <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0