ett kilo godis, right on the hips

HEJHEJHALLÅ!
Måste skryta lite lite lite;
MV-f*cking-G på musiken :D
Idag vann jag 1 kg godis :D
Jag älskar att det är fett med vitt ute. Det blir lixom... ljusare ;) Jag älskar också att det bara är en riktig skoldag kvar på min första gymnasietermin. Förstå! EN liten pyttedag.
...and that´s all I have to say about that.
Oh, just det! Igår såg jag 'Mirrors', och jag blev inte ens rädd! Ö I alla fall inte förrän jag hade lagt mig i sängen och mina ögon började typ... smacka (nivet, så som ögon gör ibland). Då, måste jag erkänna, började jag fundera på om mitt andra jag försökte trycka ut ögonen på mig. Antagligen insåg "jag" att mina ögon är otroligt dåliga och i princip helt utan värde, så de sitter kvar .)
Och på tal om svikande kroppsdelar. Mina läppar börjar faila. De klarar inte av vinterkylan, så förlåt mig om jag kommer vandrande med läppar prydda med kokosflingor d:
Nu ska jag måla mina naglar.
PÖÖSSS

 

Kommentarer
Postat av: Max

Och oj vad godiset var gott sen också! ;D

2009-12-16 @ 20:23:42
Postat av: Erica Guldbrandzén

sv: men jag menade inte att dom var förstora så, utan i xs-s klänningar ;D

2009-12-17 @ 21:11:50
URL: http://fightforme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0